Avitcid 0.05

   Olen käyttänyt Avitcid 0.05 yli 4 vuotta. Aloitin se yhdessä Accutane, minun ihotautilääkäri valvonta päästä eroon minun akne ja akne arvet. Se toimi hyvin, vain hyvin pieniä kuorinta ja punoitusta ja merkittävä parannus minun ihon kunnossa. Kun minun 6 kuukautta kestänyt Accutane oli yli (joka kokonaan poistaneet minun akne ongelmia), jatkoin käyttäen Avitcid 0.05 %  keinona tasoittaa ihoni sävyä ja vähentää hyperpigmentaatio, ja tämä on, jos ongelma kehittynyt.

Avitcid 0.05


   Aloin huomata, että sykli ihoni uusimista prosessi on muuttunut siten, että punoitus soveltamisesta johtuvat Avitcid 0.05 on paljon ankarampi ja pitkittynyt, mutta halutut vaikutukset tasattava ihon sävy on paljon vähentynyt. En tajunnut, että tämä johtui Avitcid 0.05% ja ajattelin, että minun akne oli tullut takaisin, joka sai minun virhe jatkaa lääkkeen käyttöä vielä muutaman kuukauden, vain tehdä kasvoni niin punainen ja ärtynyt, että laajentuneet verisuonet olivat selvästi näkyvissä. Lopetin lääkkeen kokonaan, mutta punoitus oli vielä niin pysyviä, että 6 kuukautta myöhemmin tilani on tuskin parantunut lainkaan. Olen sittemmin kuullut minun ihotautilääkäri ja on nyt alle laser ihon leikkaus vähentää veren aluksen koon ja vähentää punoitusta.

   Oma ihotautilääkäri kertoi minulle, että hyvin harvinaisissa tapauksissa potilaille voi kehittyä haitallisia vaikutuksia Avitcid 0.05 pitkän käytön, vaikka lääke ei vaikuta kovin tehokkaalta alkuvaiheessa. Ilmeisesti minä olen yksi heistä, ja olen kirjallisesti tämän toivossa varoittaa mahdollisille Avitcid 0.05 käyttäjää tästä mahdollinen sivuvaikutus. Kasvoni päätyi etsivät paljon huonompi kuin se olisi, jos en olisi koskettanut lääkettä ollenkaan. Minun neuvoni on, että kun huomaat toiminnan sykli lääke on muuttunut huonompaan suuntaan, lopeta se kokonaan ja puhua ihotautilääkäri.

Zyprexa